Halloj!
Jag ska börja med att säga att det var många som var på rätt spår igår när jag frågade vad jag gjorde i onsdags, och som några av er gissade spelade jag in mitt bidrag till History's cover dance-tävling till deras senaste låt Queen! Tid tog det, och det blev lite för mycket självkritiskt tänkade från min sida och jag var nära på att ge upp och bara strunta i hela grejen, men med underbart stöd från mina fantastiska medlemmar och tanken på History fick mig att fortsätta. Så nu håller jag på att redigera för fullt och ska banne mig se till att skicka in den!
 
Vad har hänt idag då? Jag var på riskettan mellan 8.30-12.00 (föreläsning om alkohol, droger och trötthet inför körkortet) och vår sista lektion i skolan var inställd så åkte hem efter det. Sen dess har jag pluggat teori, redigerat och ska ta tag i lite andra läxor innan jag drar iväg på ett dressyrpass ikväll på min älskling! ♥
 
 
Emelie Andersson

Hoppas att ridpasset går bra ikväll! :) <3

Tuva Björnwall

åh dom där bullarna såg goda ut!! ;)

sandra.

Så gott fikat ser ut :D

jessy

Va gott med bullar, har varit sugen på det i flera dagar haha!

Anita

Gott med fika !

JoJo

vad skönt att du har gjort riskettan nu :)

sv; ja visst är skalet fint? :D kram <3

Linn Strömberg

Vad kul med dressyrträning! :D

Lydia

Hoppas det blir bra tillslut!

Lucy

Vad roligt att du gjorde det :D

Natalie Honkonen

Ååh så kul! Känner igen mig i att vara självkritisk men klart som fan att du ska skicka in den, den är säkert grym! :D Kram

Gabriella

Åh såå roligt med inspelning!! Kram

Julia

Åh så gott!
sv; Åh tack sötaste du vad glad jag blir! kram

Tilda Barkselius

Härligt att få sluta tidigare!

juliette

haha minns när jag var på riskettan, tyckte det va as kul när man fick köra fort!

Bambi

Jag minns när jag var på riskettan. Vi var bara en massa tjejer och det slutade med att alla satt och grät :( Det var så hemskt att kolla på alla videor som de visade.

Isabella

vad roligt :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress