Om exakt en månad idag blir jag alltså 18 år, och det känns så himla konstigt!
 
Jag har inte riktigt insett att jag faktiskt fyller 18 och får ta körtkort, gå ut och köpa nässpray själv. Jag har lite svårt att acceptera det, haha, även om kompisar runt omkring redan fyllt och sysslar med allt som hör 18-åringar till. Jag vågar ju dock nästan slå vad om att jag inte kommer bli en så kallad "vild" 18-åring. Spännande och roligt ska det bli i alla fall, men är samtidigt lite nervös, haha. Jag känner mig ju fortfarande som typ tolv.
 
Ville bara skriva av mig det här lite grann, haha.
 
Hoppas ni får en strålande tisdag! 
 
Emelie Andersson

Åh bad roligt :) då fyller du också i maj! <3

Netti Starby

Vad roligt att du snart fyller 18 år! :-D Kram

Julia

Åh vad kul! Grattis i förskott!
sv: Åh tack bästa du! kram

jessy

Jag tycker ''man ser fram emot så mycket'' men dagen efter du fyllt så är ju allt som vanligt igen i princip haha :)

Emelie Andersson

Sv: klart att jag gör den, även fast den va svår :) längtar du tills du gör min :) <3

Amanda

SV. Åh tack!
Gud vad kul att fylla 18 och det är ju inte alls länge kvar :)

lydia

Åh vad roligt att fylla 18 snart!

linah

kul!! <3

Lucy

När jag fyllde 18 gjorde jag faktiskt inget :P va inte den typiska vilda party 18 åringen som många blir :P haha spara det tills jag blev 21 :P

Fanny

fylla 18 år bästa!!!!

miningalinn

Åh, du är också ett maj-barn!:D Jag fyller år om typ 2 veckor!:D

Sv:ja, verkligen:)

sandra.

Jag fyller också i maj :) dock så fyller jag i början av maj =)
Men så roligt att du blir myndig :D

Celine

Haha åh jag fyller imorgon, känns lite galet!

Linn Strömberg

Åhhh så kort tid kvar för dig!!

Bambi

åh jag minns hur det var innan jag fyllde 18. Jag känner mig otroligt gammal nu när jag skriver det - men det var lite samma sak för mig. Det var svårt att tänka sig att man helt plötsligt fick göra en massa saker som man inte tidigare fått. Det var en rätt knepig men ändå rolig känsla!

svar: Haha ^^ Ja jag är lite sån ibland. :P

Tuva Björnwall

åh vad roligt!! :D

JoJo

vad kul att du fyller år snart! :)

sv; kul att du gillar inlägget :) min måndag var bra tack. hoppas att din också var det! kram <3

Terese

Vad roligt att snart bli 18! Jag blir själv 20 om lite mindre än en månad, sjukt läskigt haha ;)

sv: Tack! Detsamma till dig!
Kram

Tilda Barkselius

Åh vad kul att det är så lite kvar nu, superspännande ju :)

Tilda

Grattis i förskott!!! :)

Gabriella

Åh såå roligt att snart fylla år!! Kram

Amanda - Exklusiv skönhetsblogg på BeautyBoulevard

Åh vad roligt! 18 år en rolig ålder. :) Kram

CAMILLAESI

vad kul :D

Sarah

Va kul o fylla 18 :)

linah

kul!!

http://siliiins.blogg.se

Grattis i förskott :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress