OKEJ!
Häromdagen delade jag musikvideon till Historys nya låt Queen. Jag älskar verkligen History och deras nya låt och jag skulle lätt säga att History är en av mina favoritgrupper. ♥
 
Nu är de så att de har anordnat en cover-dance tävling, där man ska skicka in sin cover på dansen och sen kan man vinna ett speciellt pris. History de själva kommer att välja vinnaren. 
 
Jag vill verkligen göra detta, men vet inte om jag vågar. Man kan ju alltid försöka, och även om jag inte vinner kommer det betyda att History kommer se min dans, de kommer ha noterat mig, halvt veta vem jag är. Hur coolt låter inte det? Bara det gör mig lycklig.
 
Borde jag göra det tycker ni? Jag skulle behöva lite pepp och era tankar för att få upp självförtroendet att våga göra det då jag är lite osäker på det. Men det vore ju en sådan chans. 
 
Här är dansen jag ska lära mig i såfall. Vad tror ni? Klarar jag det?
 
 
IDA-FOTO

Go for it!!

Netti Starby

Självklart ska du göra det utan tvekan! Kram

Josse

Det tror jag, lycka till :)

Emelie Andersson

Jag tycker verkligen att du ska göra det! :) Jag tror på dig!

sv: Hihi så himla bra, kramis <3

jessy

Kör på :D

Lydia

Gör det!!

Tuva Björnwall

klart du vågar!! kör :D

Julia

Såå bra!
sv: Vad kul att du uppskattar det! kram

Linn Strömberg

Dum fråga! JA SÅKLART

Fanny

JA DETTA MÅSTE DU GÖRA!!!! COME ON

Lucy

Ja gör det :D varför inte liksom ? En upplevelse ändå ^^

Tilda Barkselius

Ja såklart du ska testa!!

sandra.

tycker absolut att du ska göra det :D
lycka till du klarar det :d

Josefine

Tycker verkligen du ska göra det!

sv: Superroligt :)

Ewelina

Självklart! Kr hårt! :D

Flisan

sv: ja eller hur :D

Bambi

Vill du göra det så är det klart att du ska :D Kör hårt, tjejen!! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress