Så var det måndag igen och dags att återgå till skolan efter ännu ett lov. Har haft ett grymt påsklov med påskfirande med släkt, oförglömliga dagar med Linn och tyvärr en begravning. ♥
 
Skönt att vara tillbaka ändå, speciellt när jag bara har  en lektion idag och börjar klockan 12.00! Lektionen i sig är väldig roligt med då den är ett danspass på Friskis och Svettis! ^^
 
Sen blir det ju en rejäl håltimme fram till klockan 16.00 då jag drar igång showgruppen! Ska bli så roligt att komma igång med medlemmarna igen efter lovet och dansa tillsammans! ♥ Är det ledigt i salarna innan är det inte omöjligt att jag drar dit tidigare för att jobba på mina koreografier där. ^^
 
Ha en grym måndag! ♥
 
 
Bildkälla: Pinterest.com
 
miningalinn

Låter som ett bra lov trots att de vad en begraving också. Sånt är aldrig roligt och tyvärr oundvikligt.

Jag gillde bilden!(:

Sv: det var det verkligen!(:

MADDISENJ.SE

Tack tjejen. Hoppas du får en fin start på nya veckan!

Terese

Hoppas du får en bra måndag!

sv: Ja verkligen! Åh vad smart, ja jag har börjat vänja mig lite mer nu med att vända allt i huvudet, med det var ett bra tips, tack fina!
Kram

Jose

Kör hårt!

MALIN

Skönt med lite rutiner igen! Kram

Julia

Så bra citat
sv: Ja verkligen! kram

Louise

Så himla bra citat!

Amanda CL

va också tillbaka på jobbet idag, fast efter påsk och en sjukvecka :/

sv: tack :D

JoJo

hoppas att du får en grym start på veckan! :D

sv; vad roligt att du håller med om om vissa punkter :) hoppas du har en fin måndag! <3 kram

Josefine

Vill ha en till vecka lov :)

sv: Tackar!

Linn Strömberg

Åh vad härligt med en sån kort och lättsam skoldag så här efter lovet!
I miss uuuu <3

Tuva Björnwall

så bra bild :)

coffeeandcupcake.blogg.se

De brukar kännas okej bara man kommer till skolan efter lov :) Härligt o höra att du hade ett härligt lov :)

CAMILLAESI

kul att du har haft ett bra lov :D

Anita

Alltid lite segt just första dagen efter lovet...!! kram

MATILDA

härligt att börja 12 :D

Julia

sv: Åh tack finaste du vad glad jag blir! kram

Bambi

Härligt att du tycker det känns bra att vara tillbaka. Det är väl som skönast att vara med dina klasskompisar nu efter begravningen kan jag tänka mig

Fanny

hoppas måndagen varit bra!

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Roligt det låter :D. Hoppas din nya skolvecka blir perfekt :).

Natalie Honkonen

Så skönt med kort dag! Älskar bilden! Kram

Tilda

Wiho så bra bild!!! :)

Lucy

Kör hårt :D att ha dans i sitt liv är så underbart :D

Flisan

sv: ja :D

några planer denna tisdag? :)

jessy

Hoppas du får en bra vecka :) kram

Emelie Andersson

Låter som ett bra lov förutom begravningen då :/ hoppas att det gick va med showgruppen! :) <3

Moa - Mitt liv i New York

Kämpa på! Hoppas du får en bra vecka :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress