3 september 2015

Två år sen.

Värt att minnas

Idag är det exakt två år sedan du lämnade oss. Två år sedan dagen du for till himlen. Jag tänker på dig varje dag och tänker på alla våra fina minnen. Det gör ont i mig, men jag vet att du har det bra. Jag blir tårögd bara jag skriver detta så det blir kort. Ord kan inte beskriva min kärlek för dig.

 Jag har velat skriva detta hela dagen, men inte känt mig tillräckligt stark. Jag har gråtit och varit ofokuserad, allt för att jag saknar dig. Du finns för alltid i mitt hjärta. 

Jag älskar dig, farfar.


Källa: Pinterest.com
N

Fint inlägg, styrkekramar <3

miningalinn

Tråkigt med sånna minnen men dom finns tyvärr också!:(

linah

en massa styrkekramar till dig!!<3

Emelie Andersson

Åh förstår att det måste vara så jobbigt!! Du vet att jag finns om det är något! ❤️

Erica

Det är inte lätt när man saknar någon. :( <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress