Hej!
Hoppas ni har haft en jättebra dag såhär långt! ^^ Förutom det otroligt regniga vädret (som nu faktiskt övergått till strålande sol, yey!) har dagen varit bra. Det var stormöte för hela skolan idag och då pratade jag om DeGeers Showgrupp för att värva lite nya medlemmar. :)

Nu sitter jag på bussen påväg hem och har inga direkta planer. Ingen träning i alla fall. Jag har dragit på mig en knäskada (har haft ont förut, men inte såhär) så gick till skolsköterskan igår för att kolla upp det. Det blir Voltarengel två gånger om dagen i tio dagar så får vi se. Tog det lugnt på showgruppen igår och skippar träningen idag så hoppas vi att jag kan köra igång lite mjukt på onsdag. :)

Kram på er!




Denise

Hoppas att knäet blir bättre snart! :)

Anita

Mysiga bilder :D

Natalie Salazar

usch inge kul det där med knä skada :( själv har jag en spricka i minisken..

Emmelie

Ajaj, hoppas knät blir bättre snart!

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh vad härlig den första bilden var!

Emma Engström

Låter inte alls roligt med en knäskada! Hoppas det blir bättre snart, kram!

Emelie Andersson

Åh fy för knäskada, hoppas att det blir bättre snart. Jag vet precis hur det är då jag själv har haft en sedan jag gick i 6an :/

sv: Tack så mycket fina du, det värmer :) <3

anna

Hoppas att knäskadan går över stackare :(

sv; Aaaaw tack fina du :) Vad glad jag blir <3 Kram

Linn Strömberg

Nej vad tråkigt med knäskada? Är det slatter?

MATILDA ROSQVIST

Gud vilket fint och vackert ställe :)

Sarah

Hoppas knät blir bättre snart :)

linah

sjuukt fint ställe:D!!

Madelene

Fina bilder ! Hoppas knät blir bra :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress