Idag har jag sovmorgon och börjar 10.50! Dock går bussen 9.15 och dock är jag redan vaken sen en timme tillbaka, hehe... Men inte mig emot, jag är ju en morgonmänniska! ;) Nu skiner solen igen efter nattens regnskur som fick mig att vakna till ett flertal gånger. 
 
Min onsdag ser i stort sett ut som vanligt; två lektioner, latin och kinesiska, och en jättelång håltimme! Efter skolan ska jag äntligen träffa Ellen! ♥
 
Ellen är min gamla vän från en ridgruppen jag gick i och även ägaren till Salmiaks mamma och Snuffes fru (mina kaniner), haha. Vi bor rätt långt ifrån varandra, men nu när hon börjat gymnasie inne i stan väldigt nära mig ska vi ses och hoppas få upp kontakten igen. Ska bli så kul! ^^
 
Hoppas ni får en jättefin onsdag! ♥
 


Källa: Pinterest.com
 
Madelene

Skönt med sovmorgon ! :)
Hoppas du får en bra dag :)

Anita

Åh sovmorgon är aldrig fel :D

Beatrice Johansson

Så härligt med sovmorgon:)
sv: ja, precis:) Kramisar♥

Lydia Elstig

Vad skönt med sovmorgon!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Skönt med sovmorgon! :)

Natalie Salazar

tack för din omtanke gumman, ja verkligen hoppas ja med
känns så taskigt att se henne med den där tratten :(

Linn Strömberg

Om jag ändå var morgonmänniska xD

Jessy

Gud va skönt med sovmorgon, skulle jag med vilja ha haha #värstamedattjobba

Emelie Andersson

så fin bild & text :)

sv: ja det blir nog en bra månad :) fina du, tack så mycket <3

coffeeandcupcake.blogg.se

Låter som det blir en bra dag ^^

Flisan

sv: tack, ja verkligen :)

Sanna | Beauty & Bride

Åh jag önskar såå mycket att jag var mer av en morgonmänniska, men försöker komma in i mer rutiner på morgonen för att bli det :)

Emmelie

skönt att ta det lite lugnt på morgonen och inte behöva stressa iväg! :-)

MADDISENJ.SE

Så skönt med sovmorgon

Maja H

Hade också sovmorgon imorse ;P
kramiis

N

Skönt med lite sovmorgon! :)

hanna

hehe nej eller hur, jag vill också ha det sista :D
skit nice ju!

Nathalie Tegelstam

Skönt med lite sovmorgon, ha en jättefin dag! :) kram

Amanda Joan [SPONTAN]

Skönt med sovmorgon! :)

Erica

Trist att bussen inte matchade så du fick lite mer sovmorgon. :( För det är ju skönt ibland även om man är morgonmänniska. :)

Jeanette

Härligt med fint väder :) Här har det öst ner hela dagen, men hoppas på bättre väder imorgon :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress