Idag en längre sovmorgon innan dags för den årliga skoljoggen! Eller ja, "jogg och jogg", p.g.a mitt knä som inte verkar bli bättre trots Voltaren blev det mer promenad för mig, men det funkade ändå. Sen tillbaka till skolan för lunch och sen individuellt val (film och tv-produktion) i några timmar. Det var kul och vi filmade klart alla scener, nu återstår bara redigering! :)
 
Ikväll kommer Nora hit och myser, och imorgon kommer Tilda och sover över. Jag kände att jag behövde en myskväll ikväll istället för festen jag var bjuden på efter denna hektiska vecka. Blir nog bra! ♥
 
Hoppas ni får en fin fredagkväll, kram.
 
 



 
Emelie Andersson

sv: ja det blir nog troligtvis något sånt så var gärna med då fina du :) <3

Jessy

Va roligt :D

Jessy

Va roligt :D

Linn Strömberg

Åh hoppas knät ger sig snart! <3

Christina

Åh låter som trevliga planer :) Hoppas du får en fin helg :)

Emma Engström

Vi hade skoljoggen på lågstadiet! Saknar det inte, haha :'D

coffeeandcupcake.blogg.se

Kommer din/eran film upp här på bloggen sen? :)
Hoppas du får en trevlig helg :)

Madelene

Låter som en bra fredag :)

Flisan

sv: ja jag hoppas verkligen det :D

Lydia Elstig

Vad roligt!

Jeanette

Vad roligt med film och tv-produktion! :)

Sarah

Myskvällar e alltid najs :)

Beatrice Johansson

Så jobbigt med knät, hoppas det blir bättre:)
sv: Ja, verkligen:D Kramisar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress