Idag blev det en produktiv söndag! Vaknade tidigt och tränade, städade och dammade sedan hela mitt rum och bytte lite kort i mina fotoramar. På eftermiddagen drog jag till stan med finaste Lilly och lyckades hitta allt jag var ute efter, och lite till, d.v.s blusen här nedan. ^^

Imorgon skola igen och showgrupp på eftermiddagen!

Kram!




Erica

Jättesöt blus! :)

miningalinn

Kul med showgrupp:D

Anita

snygg :D

Nora Bååth

Så fin topp!

Linn Strömberg

Åh vad fin!

Natalie Salazar

kommer nog också bli en liten städ dag idag för mig också :)
måste få det fint här hos oss.. oj konstigt att skriva så haha när jag precis flyttat in här :)

Emelie Andersson

åh vilken fin tröja :) du kommer passa as bra i den! <3

sv: ja jag ska fixa det nu när jag är hemma igen :) kommer upp så snart som möjligt :) <3

Sanna | Beauty & Design

Åh vad fin den var :) Bra köp!

coffeeandcupcake.blogg.se

Så snygg den va :)

Sarah

Den kmr du bli fin i :)

Jessy

Grymt fin!

NINA WALLINDER

Jättefin!!

A M

Grymt snygg topp!

Jeanette

Åh så fin! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress