Nu har jag äntligen redigerat klart DeGeers Showgrupps bloopers- och funny moments-film! ^^ Det tog sin tid, haha, men nu är den här!
 
Klippen är från förra terminen vid olika tillfällen, både övning på scen, i studion och när vi hade dance practice-inspelning. Vi har verkligen så kul tillsammans! ♥
 
 I eftermiddag ses vi igen från klockan 16 och framåt och övar!
 
linah

haha åh va kul!

coffeeandcupcake.blogg.se

Ser superkul ut o dansa ^^

Emelie Andersson

Det var så roligt att kolla på :) älskar när man bjuder lite på sig själv ❤️

sv: naw tack, vad snäll du är och desamma till dig! :)

ja det var skönt för mig med att det gick bra, ska filma mitt ridpass på onsdag med tänkte jag :) Det är så mysigt att gå ut och gå promenad och att ha sin älskade häst precis bredvid sig :) <3

Lydia Elstig

'rolig video!

MADDISENJ.SE

Haha!

Jeanette

Vad bra att ni har så roligt :)

Madelene

Åh, så kul ni verkar ha de ! :D

sv: Det hoppas jag med :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

SÅn härlig video, haha! :D

Natalie Salazar

spännande, men ska du börja köra snart på skolan?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress