1 september 2015

1 september.

Okategoriserat

Redan den 1 september idag och dagen levererar riktigt höstväder med regn och rusk. Lite mysigt måste jag väl erkänna, men inte när man måste promenera omkring i det. Inte så mycket att orda om dagen, helt okej lektioner och även en föreläsning om rattfylleri, "Don't drink and drive." Intressant, men hemskt. Nästa tisdag ska vi göra lite aktiviteter angående det.
 
Jag har redan bytt om till pyjamas och ligger i min säng med alla mina ljusslingor tända. Musik i öronen har jag samtidigt som jag sitter och knåpar på en novell och lite texter. Lite senare kanske det blir någon serie, och självklart te. Mysfaktor på hög nivå. ♥
 
 
Källa: WeHeartIt.
LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Låter som en mysig kväll!

Netti

Vilket intressant ämne och det är väldigt nyttigt att lyssna på! Kram

Linn Strömberg

Åh vi fick också något "don't drink and drive" föreläsning i nian. Fattar inte hur dum man får vara när man kör rattfull :s

Amanda Jona [SPONTAN]

Men åh, sista stycket lät ju helt underbart!

hjjonsson.blogg.se

Åh mysigt!

Vanessa andersson

det går juu helt sjuukt fort haha!! ;)

Jeanette

Tycker det är riktigt mysigt med höst :) Tjocka tröjor, halsdukar, te, kyligare luft, tända ljus, så mysigt! ^^

anna

fin blogg :D hoppas att du mår bra!!

Emelie Andersson

För och nackdelar med allt, även hösten har sina ljusa sidor (dock inte soligt ljust) ;)

sv: Ja det är jag verkligen, supertaggad!! :*

N

Usch för regnet haha!

Beatrice Johansson

Den föreläsningen är riktigt intressant!:)
sv: Ja, verkligen:) Kramisar♥

Boel

Mysigt det låter :)

Emma Engström

Sjukt att det redan är september :o kram

Sarah

Ja hatar hösten :/

linah

tiden går såå fort!

Emmelie

Jag älskar höstmys! :-D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress