I lördags hade vi i showgruppen en supermysig kväll tillsammans hemma hos mig!
Det var första gången vi gjorde något sådant allihop och det var riktigt kul, speciellt med tanke på att vi nu är så många! Tyvärr var det fem som inte kunde vara med den här gången, men det blir självklart fler gånger. ^^
 
Vi hade jättemysigt och lagade taco tillsammans, lekte musiklekar som jag förberett, diskuterade nya projekt, pratade och kom verkligen varandra så mycket närmare. Jag tycker så mycket om dessa tjejer. ♥
 
 
 
Elin

Åh vilka härliga bilder! :D Ser väldigt trevligt ut! KRAM

NATHALIE

Åh va mysigt, vilken underbar kväll! :)

MALIN

Vilka härliga bilder! Ni verkar ha haft en riktigt rolig tjejkväll :) Kram

linah

gu va härligt:D älskar bilderna! <3

Linn Strömberg

Åh vad mysigt <3

MADDISENJ.SE

Såg riktigt mysigt ut!

Natalie Salazar

va härligt och va musigt det såg ut :)

VERONICA - fashionblog

Åååh vad mysigt! :) Grymt härligt tjejen!

Isabella

så mysigt med tjejkväll :)

sv: åh tack så jättemycket!

Anita

Mysigt :D

Jessy

Va mysigt!

Elin Andersson

Mysigt och fina bilder! :)

Jag har precis startat upp min blogg igen efter ett längre uppehåll. Om du vill och har lust så gå gärna in och kika lite. Jag är även en frågestund som du mer än gärna får ställa några frågor. http://eemlaa.blogg.se/2015/october/lar-kanna-mig-battre.html

Kram!

sandra

mysigt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress