1 oktober 2015

Studiedag!

Okategoriserat

Yes, idag har jag studiedag!
Vaknade tidigt (någon som är förvånad, haha?) och gick upp och käkade frukost innan jag bara myste runt hemma med syster. ^^ Sen åkte vi in och mötte upp mamma för lunch och nu inväntar jag min granne som kommer upp och ska plugga med mig. Det är ju faktiskt det studiedagar är till för. ;)
 
Ikväll är det ridning som vanligt på Gyspy, men för en annan ridlärare då min vanliga är på kurs. Jag har aldrig ridit för henne förut så det blir spännande! :)
 
Kram. ♥
 
 
Bildkälla: Pinterest.com
linah

hihi har också studiedag idag:D!

Liene Svärd

sv: Så bra du tycker det :D

Det där med att lära sig in är så sant!

Nathalie Tegelstam

Åh va skönt med studiedag! :) kram

Beatrice Johansson

Vilken härlig dag:)
sv: Ja, det hoppas jag med:) Kramisar

Malin Thorell - hobbyfotograf

Va skönt med en studiedag från skolan :)

Linn Strömberg

Måste också plugga massa nu. Har så mycket nästa vecka!

MADDISENJ.SE

Skönt med studiedag

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Skönt med studiedag! Låter som en bra dag :)

Emma Engström

Åh vad härligt med en studiedag, aldrig fel! <3

Emelie Andersson

Hoppas att det går bra på träningen, kul med lite andra ögon ibland ;) <3

n

Vad skönt med studiedag :D

Jessy

- Tack så jätte mycket :D kram

N

Vad skönt med studiedag!

Boel

Skönt med studiedag :D

Lady M

Tack :) haha ååh saknar studiedagar!!

Christina

Hoppas det går bra att studera :)

Madelene

Skönt med studiedag :)
Lycka till på lektionen ikväll ! :)

Lollee

Härligt :)

jos

Härligt med ledig dag!

Sarah

Va skönt me studieda :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress