Halloj!
Jag har lyckats dra på mig en liten förkylning och halsont så den här dagen har känts ganska seg. Hade ett prov vilket kändes bra, fick tillbaka ett annat prov vilket också hade gått väldigt bra och fick dessutom fotas för en broschyr för det humanistiska programmet. Jag gick hem tidigare från IV-valet då vi bara redigerar och nu sitter jag uppkurad i min säng med lite mellanmål och chailatte. ♥
 
Så resten av kvällen ska jag kurera mig för i morgon blir det full fart! Då blir det föreberedelser hela dagen för på kvällen kommer showgruppen hit för tjejkväll! ^^ Det ska bli så roligt, är så taggad!
 
Hoppas ni har haft en fin fredag. ♥
 
 
 
Linn Strömberg

Hoppas halsen känns bättre finis <3

Emmelie

Krya på sig! <3

Emma Engström

Du får verkligen krya på dig! Kram

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Hoppas det inte bryter ut och att du blir frisk snart! :)

Nathalie Tegelstam

Hoppas du mår bättre tjejen <3

Cassandra Haraldsson

Krya på dig!

Emelie Andersson

Så bra att provet kändes bra iaf :) hoppas det blir bättre med förkyldningen.

sv: ja det ska bli härligt, kommer skriva mer om det imorgon. Haha tack, vi får väl se hur den blir ;)<3

miningalinn

Tråkigt, krya på dig!

Jessy

Lindahls kvarg är bäst haha :D

sara

Gott med kvarg! :D

Josefine

Hoppas du kryar på dig!

sv: Vart tyvärr ingen bio :)

Isabella

Hoppas du kryar på dig :)

Anita

Så gott med Kvarg :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress