Godmorgon!
Idag har jag mycket planerat så upp med tuppen! 
 
Idag ska jag...
 
*Mocka i stallet där jag hjälper till. Ska bli så mysigt att gå dit, älskar att vara där. Detta är alltså inte ridskolan där jag rider Gypsy utan ett annat med fem hästar. Det ska jag göra nu runt 9-9.30.
 
*Klippa mig! Yes, vid 11.30 ska jag klippa mig. Egentligen var det inte så länge sen jag klippte mig, men då toppade jag det bara. Varje gång jag har gått för att toppa det har jag tänkt; "Nästa gång, nästa gång ska jag göra en förändring." Det har jag aldrig gjort sen i alla fall, men nu bokade jag tid för att jag ville, inte för att jag behövde. Jag har tänkt behålla längden för är inte redo att klippa det kort, haha, och trivs med det, men ska förmodligen klippa upp det igen och lite etapper. 
 
*Luncha med Frida. Ska äntligen träffa min saknade vän för lite lunch och kvalitetstid. ♥
 
*Jobba vid hoppborgen 15-17. Körde första passet igår 14-17 och det gick bra! Så många söta barn som ville umgås med en och inte vågade hoppa själva så man fick hoppa med dem, haha. Det bästa var ju när vi blåst upp den och chefen bara; "Så, upp och hoppa med er!" och jag och Molly blev överlyckliga, haha. Så när det inte var några barn hoppade vi också. Man kan ju undra om vi är 17 eller sju...
 
Så ser min dag ut! Om jag hinner och orkar ska jag även träna och koreografera lite nytt jag håller på med, men vi får se!
 
Och om ni vill veta något klantigt jag gjorde igår så stod jag på busshållplatsen och skulle åka hem när det slog mig att det jag köpte innan jobbet låg kvar på chefens kontor, haha. Hann inte gå tillbaka så det har legat där över natten, haha. Får INTE glömma det idag!
 
Ha en fin tisdag, kram!
Carina

Láter som en bra dag! :)

Linn Strömberg

Åh vill ha resultat på klippningen sen <3

freja

Kul ändå att ha mycket att göra :)

Lydia Elstig

Själv har jag bara träning som planerat!

linah

härligt!! låter som en bra dag:D

Jessy

Härligt att ha lite att göra!

MADDISENJ.SE

Oj vilken fullspäckad dag. Hoppas det går bra med allt du ska göra :D

Nimo

Låter som att det kommer bli en bra dag!

Cajsa Lindahl

Ja, verkligen! Det gör vi alltid och ibland är det jobbigare än andra gånger.

Netti Starby

Oj du har verkligen fullt upp idag! Kram

Christina

Lät som en trevlig dag :) Hoppas det gick bra hos frisören och att du kom ihåg det du glömde på kontoret :)

Denise

Oj! Ja det var verkligen en hel del planerat! :)

Emelie Andersson

Åh visste inte att dy hjälpte till i ett stall :) vad roligt. <3

coffeeandcupcake.blogg.se

Man är ju så kär i sitt hår iallafall jag så jag har inte råd att klippa av de. Skulle ångra mig så ^^

Sanna | Beauty & Bride

Låter som en härlig men fullspäckad dag :) Påminns om att jag också borde boka en klipptid!

JoJo

det låter som att du har haft en bra dag :)

sv; tack, vad glad jag blir att du gillar bilderna :)

Josefine

En fullspäckad dag!

sv: Tack, det gjorde det :)

Rebecca

Hoppas du haft en bra tisdag! :)

Josefine

Skönt o klippa håret :D

Elin

Ditt hååårr <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress