Rob Lowe. ♥
Den här mannen har verkligen åldrats väl, lika snygg nu som för 20 år sedan. Skådespelare och modell, för mig mest igenkänd från serien "Brothers and Sisters" som sin karaktär Robert McCallister, men har även medverkat i många andra serier. 
 
För övrigt idag har dagen varit seg. Jag känner fortfarande av förkylningen och har varit lite hängig hela vecka och med en rejäl huvudvärk och magont på det bestämde jag mig för att strunta i ridningen idag. Åh, vill ju träffa min fina Gypsy. ♥
 
Alla bilder från Pinterest.com.
jessy

Oj haha, vilken skillnad! Inte sett honom som yngre innan (inte vad jag tänkt på iallafall)

Emma Engström

Har aldrig sett honom förut faktiskt! :o

coffeeandcupcake.blogg.se

Håller helt med ^^

MALIN

Vilken snygging! Mhmm.... Kram

Emelie Andersson

Vilken snygging! Särskilt när han var yngre ;)J

sv: Ja den var riktigt roligt faktiskt, du får gärna sno den :) Ja det hoppas jag med <3

Emelie Andersson

Vilken snygging! Särskilt när han var yngre ;)J

sv: Ja den var riktigt roligt faktiskt, du får gärna sno den :) Ja det hoppas jag med <3

Isabella

så snygg!!

linah

omg såå snygg!!

Linn Strömberg

Kan vara bra att vila ibland, även om man inte vill <3
och daymn vilken pudding

N

Snygg!!

Josefine

Väldigt snygg!!

sv: Verkligen :)

N A T H A L I E

Snygg! :)

Boel

Han är ju bara såååå snygg!

Sanna | Beauty & Bride

Alltså muums :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress