28 oktober 2015

Gårdagen i bilder!

Foton

 
Mockning i stallet/ Mys med hästarna i hagen/ Vacker vädert när jag gick hem från stallet/ Bild på mitt hår innan klippning/ Bild på mitt hår efter klippning och lockning, behöll längden (såklart, haha) och klippte upp det och klippte ettaper, syns inte jättebra, men ni kommer förmodligen få se det bättre någongång/ Väntade utomhus i det vackra vädret/ Lunch med fina Frida/ Jobb vid hoppborgen 15-17 då jag fick arbeta mina engelskakunskaper och prata med tre barn från Skottland/ Dans och koreografering.
 
Idag är jag ledig så Töj kommer hit runt lunch! Vi ska mysa lite och öva vår duett som vi jobbar på inom showgruppen, så kul! ♥
 
 
Jessy

Så fint hår!

Skogsraah ☾

Ser ut som att det blev en kanondag :)

hjjonsson.blogg.se

Härliga bilder, älskar håret..!!

Anita

Vilket otroligt fint hår du har :D

Amanda

så fint hår du har :D

MALIN

Vilka härliga bilder! Och ditt hår!!! Såååå fint! Kram

Netti Starby

Herregud vilket vackert hår du har! Kram

linah

såå fint hår du har! <3

Nimo

Vilken fin häst! Älskar ditt hår! Sååå fint

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Du har så fint hår!

Linn Strömberg

ALLTSÅ DITT HÅR ALICE!!!!

Natalie Salazar

vilka mysiga bilder :)

Josefine

Så fint hår du har :D

Enya シ

Låter som en härlig dag!!

Celine

Ditt hår!! <333

JoJo

omg jag älskar ditt hår! :D

sv; ja dom har mycket söta saker! :D

coffeeandcupcake.blogg.se

Så mysigt att starta dagen i stallet :)

sara

Härliga bilder! :D

Josefine

Ditt hår är så fint!!

sv: Taack :)

johanna

fina bilder!

Emmelie

Vilket underbart hår! *avis*

Jasmine

Vilket fantastiskt hår du har!

Svar: Tack för uppmuntran, dina fina ord uppskattas.

Kram

Sanna | Beauty & Bride

Åh vad fint hår du har :)

Erica

Så vacker häst! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress