Mitt i allt mitt lyssnande på koreanska upptempo-låtar finns lilla Alice som älskar att lyssna på medelåldersmän som var inne när mina föräldrar var i min ålder. Ingen kanske är så förvånansvärt överraskad egentligen då nämner jämt och ständigt att min musiksmak är bred? ;) Nej? Okej, så bra, då har jag gjort mitt jobb, haha.
 
Här delar jag tre riktigt mysiga låtar med några män vars röster och låtar jag fullkomligt älskar. ♥
 
Vilken tycker du bäst om?
 
 
 
 
 
♫♪ sandra

åh simon & garfunkel <3

Amanda

har aldrig hört dem :) ska ta och lyssna :D

Jessy

Under ytan är ju så fin!

miningalinn

Ibland blir man förvånad!:D

http://siliiins.blogg.se

Härliga låtar !

MALIN

Simon och Garfunkel's låt är så fin! Den tycker jag om! Kram

freja

Simon and Garfunkel är ju bra :)

Emma Engström

Vilka härliga låtar! :D Kram

linah

hoppas du haft en grym helg:D!! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress