Underbara Danny gör det igen. ♥
 
Imorgon ska jag luncha med en kompis och på eftermiddagen gör jag mitt första jobbpass för veckan. Ska jobba fyra eftermiddagar vid en hoppborg i gallerian. :) 
 
Kram.
 
 
Natalie Salazar

fin låt :)
hur va helgen?

Jessy

Jag gillade inte den låten alltså, hehe :(

linah

asså han är så grym! <3

JoJo

låter som ett rolig jobb! :D

sv; kul att du gillade tagen! :) åh tack! jag hoppas att dom sakerna också kommer hända under 2016! :)

Emma Engström

Måste lyssna! :D

Sarah

Danny e så bra :)

MALIN

Han är så duktig! Älskar hans senaste låtar på svenska :) Kram

Josefine

Den var bra :D

coffeeandcupcake.blogg.se

Grymt bra låt ^^

Matilda

så fint!

Sara

Jag tycker att denna låt är så fin <3

Linda

den var bra!:D

Josefine

Så bra!!

sv: Supermysigt :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress