Godkväll!
Denna måndag har varit lite annorlunda med full fart så därför den sena och korta uppdateringen. Det var skola som vanligt, men istället för att hålla i showgruppen efter skolan fick de träna själva då jag skulle på kurs. Jag var nämligen på dressyrclinic. Jag kommer att skriva mer om det i ett annat inlägg, himla intressant och nyttigt! Så det var bara hem och äta efter skolan, sen iväg till stallet, och kom hem strax efter klockan åtta.

Jag är väldigt trött så snart väntar sängen, ville bara kika in. Imorgon ska jag förhoppningvis träffa Lilly. :)

Hoppas att ni har haft en fin måndag, kram!
Linn Strömberg

Låter spännande :D

Josefine

Förstår att du är trött då!

F E L I C I A

långdag med andra ord!

MALIN

Ibland hinner man inte med bloggen som man vill! Det gör iallafall inte jag som slutar sent nästan alla dagar i veckan.... Kram

Sarah

Kul att kursen va intressant :)

Emelie Andersson

så härligt att du tyckte clinicen var bra :)

sv: Ja men det är verkligen så. Jag kan förstå att dansen är en frihet för dig. Det syns väldigt tydligt också hur mycket du älskar det. <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress