14 november 2015

Saknade.

Skönhet och shopping.

Lördag idag som började med ett danspass, sen en tur till farmor och sen fika med saknade Lilly. Det var verkligen så länge sen vi träffades ordentligt så det var så härligt. ♥ Köpte även en mascara och örhängen. Har så svårt att matcha imellanåt när jag har så många hål i öronen (sex styckna) så behövde uppgradera lite. :)
 
Imorgon en roadtrip till moster som ska fixa systers hår och Tilda ska även med så ska moster ta hål i öronen på henne. ^^ Så blir en rolig dag!
 
Kram på er!
 
jessy

Vilka fina öronhängen!

Natalie Salazar

tack detsamma gumman, åh en ny mascara måste jag handla min är ju verkligen heeelt slut!

Erica

Mys med fika! <3

Malin Monroe

Jag har själv 5 hål i öronen och förstår problematiken med att hitta passande i samma tema. 😅

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Alltid nice med shopping :)

Emelie Andersson

Så kul att träffa en saknad vän :)

sv: ja jag blev glad att hon ställde upp, vad gör man inte för utmaningarna? :) <3

Linn Strömberg

Åh vad mysigt! <3

JoJo

det låter som att du har en bra helg! :)

sv; ja det var verkligen supersnällt av dom att skicka lite gott till mig bara sådär! :D

Isabella

så fina öronhängen :)

Beatrice Johansson

Så mysigt:)
sv: tusen tack:) Kramisar

Sarah

Va många hål du har i öronen :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress