Livet är fullt av besvikelser, men så besviken och ledsen som jag är nu kan jag inte minnas när jag var senast. Som ni vet skulle jag gått på två workshops med den sydkoreanske koreografen Bong Young Park i Göteborg. Nu har verkligheten kommit ikapp och det blir inte av. Jag ska inte gå.
 
Jag kan inte minnas när jag senast var så peppad och exalterad över något som jag var för det här. Det hann verkligen bli min högsta dröm och jag pratade knappt om något annat. Peppen inför det här var så stor att jag aldrig kände några tvivel inför det. Jag var fast besluten att ta mig dit, hur spelade ingen roll.
 
Nu har verkligheten kommit ikapp och på grund av många olika anledningar går det inte att få ihop. Jag har på riktigt tappat räkningen på hur många gånger och hur länge jag har gråtit över det här. Gårdagen och idag har verkligen varit hemska och jag har fortfarande inte insett att det är över.
 
Jag skulle ha fått träffat ett svinduktig koreograf som jag beundrar, lärt mig massor och utvecklats som koreograf, dansare och människa. Jag tror verkligen inte att det var någon som ville det här mer än jag. Det var verkligen min dröm att få träffa honom. Och nu är den borta.
 
Jag behövde bara skriva av mig. Jag försöker vara positiv, men det är svårt. Det gör på riktigt ont att se min egen blogg med mina spårade inlägg om honom. Ingen kommer nog på riktigt förstå hur mycket detta betydde för mig, hur mycket jag verkligen ville det. Förhoppningsvis känns det bättre snart, men det kommer ta tid att inse och faktiskt förstå att min dröm är krossad.
 
Behövde bara skriva av mig, och om uppdateringen är lite låg ett tag vet ni.
 
Hoppas att allt är bra med er, många kramar. ♥
 
 
Denise

Åh nej vad trist! :(

Linn Strömberg

Men nej vad ledsen jag blir för din skull Alice :( Vet ju hur mycket det betydde för dig! Men vet du vad? Det kommer flera chanser, jag lovar! Håll ut bara <3

Jasmine

Så tråkigt att det du s¨g så mycket fram emot inte blir av. :(

(Sent) Svar: Tack för ditt beröm och för din visade omtanke.

Kram

N A T H A L I E

Massor med kramar till dig tjejen <3

Emelie Andersson

ÅH vad jobbigt, jag förstår att du är besviken, ledsen och arg. När ens drömmar går i kras blir verkligheten väldigt sur. Hoppas att allt ordna sig vännen, du är värd det bästa! <3

sv: Ja jag hoppas det, tack :) kramis <3

Terese

Åh vad synd, tyvärr sådant som händer ibland.. Men tänk såhär, att eftersom det här ej fungerade så var det kanske menat att det skulle bli så, och det kanske kommer något ännu mer positivare ut detta? :)
Kramar

Natalie Salazar

men gumman då :(
vad kan ha varit viktigare än detta? ja tänker mer varför du inte kan träffa den personen`?

coffeeandcupcake.blogg.se

Så tråkigt när saker inte blir som man tänkt :(

radhuslivet.se

Det är bra att skriva av sig. Någon gång blir allting mycket bättre, även om det inte känns så just nu. Jag är själv i en väldigt jobbig period, men man måste lära sig att se framåt. Sätta upp mål. Inte bara stora mål utan också flera små delmål. Kram

Cajsa Lindahl

Ja, det var fantastiskt roligt! :D Du måste ut och åka du med. ;-)

Cajsa Lindahl

Det gick för fort och du fick fel svar. Du fick en annan tjejs svar.. ;-)
Här är ditt svar:
Ja, vi hade SÅÅÅ kul!! xD

stella

Åh gud så tråkigt :( men det är bara att bita ihop. Det kommer bli bättre, och det kommer nya chanser!

Emmelie

Å va tråkigt att höra. Ta hand om dig!

Anita

Fy så tråkigt :(

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress