En sådan härlig dag med bestie! ♥
Runt lunch satte vi av med mamma och syster till moster där Tilda fick sina två hål i öronen! Nu har hon fyra och jag har sex hål, hon börjar komma ikapp, haha. Stolt! Medan syster fixade sitt hår gick vi till outleten och kollade på kläder och så. Sen köpte vi mat som vi käkade i salongen, jättegod hamburgare, och sen blev det fika hos mormor och morfar!
 
Verkligen en heldag med min bästa vän och det var så mysigt! Älskar dig. ♥
 


Emelie Andersson

Låter som en toppen dag finaste du!! Hoppas att du har haft en fin helg! 💕

isabella

härligt att du hade en bra dag :)
sv: ååh tack är såå nöjd :D

Terese

sv: Åh tack så supermycket!
Kramis

N A T H A L I E

Gud så mysigt, lät som en perfekt dag! :)

Emelie Andersson

sv: Ja det gjorde min dag, hoppas snart att smärtan försvinner bara. Vill tillbaka till mitt riktiga liv :) <3

Linn Strömberg

Så mysiga bilder! :D Ville också ha fler hål i öronen, men är så dålig på att använda örhängen så insåg att jag kunde spara de pengarna istället, hehe

N

Vilken härlig dag!

N

Vilken härlig dag!

valeria

åhh vilken mysig dag!

Josefine

Härligt!!


sv: Verkligen :)

Cajsa Lindahl

Min fist impression-film på den kommer på fredag. :) då får du veta vad jag tyckte och om den är värd att införskaffa eller inte. ;-)

Enya シ

Åh ser och låter som en perfekt dag! :D

Anita

Myysigt värre!! :D

Christina

Lät som en jättemysig dag :)

M O A

Gud så rolig dag, kul med många bilder också! Fortsätt så :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress