Jag är irriterad till tusen för min dator har kraschat och jag vet inte när jag kan få tillbaka den och riskerar att förlora alla mina bilder. Detta är ju skoldatorn med, har ju alla arbeten där. Orkar inte dra hela historien och det nu för är så frustrerad, men förmodligen blir inte bloggandet så aktivt och inte heller svarandet på kommentarer då jag gör det på datorn. Är bara allmän otagg nu.

Nu vet ni, hoppas att ni har haft en bättre dag än jag.
Kram.
Emelie Andersson

Åh fy fan vad trist, hoppas inte att du förlorar allt på datorn :( <3

Beatrice Johansson

Åh, så himla tråkigt... Hoppas att det går att rädda bilderna:)
sv: så roligt att du tycker det:) Kramisar

freja

Låter jobbigt, hoppas det löser sig!

MADDISENJ.SE

men fy vad tråkigt, hoppas det går att fixa!

miningalinn

Usch det är aldrig kul med trasig dator..:/

Linn Strömberg

Så himla tråkigt när sånt händer :(<3

Catrin Monica Sandberg

Åh nej, stackare. hoppas du får tillbaka den snart

Flix

Visst:) ååh gud vad irriterande, hatar när sånt händer! Man blir helt tom utan datorn yup

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress