Åh, gårdagen var så bra, en sån där dag man bara vill ska upprepa sig i oändlighet! ^^
 
För det första hade jag bara en lektion mellan 10.50-12.05. Åkte ändå inte tidigt för tänkte plugga, men blev istället massor av flum och skratt med mina underbara vänner, haha. Sen lektionen som var en latinlektion och jag hade verkligen flyt hela lektionen igenom (grammatiken är otroligt svår, haha).
 
För det andra slutade ju jag som sagt, men vi var några som skulle filma till repotaget till vårt IV-val. Tyvärr fanns det ingen där att låna ut utrustning till oss, men det löste sig så vi ska fixa det imorgon! :) Sen en god lunch och sen var jag äventyrlig och tog en buss jag aldrig tagit förut till köpcentret, haha, och där satt jag på Espresso House med en caramel latte och pluggade, lyssnade på musik och skrev för mig själv i några timmar. Så himla mysigt med lite tid för sig själv, det behövde jag. ♥ Precis innan jag skulle åka hem hörde fina Frida av sig och sa att hon var där så jag träffade henne någon timme. ^^ Också mysigt! ♥
 
Och till sist, så har vädret varit underbart, jag har fått en otroligt rolig nyhet (ett separat inlägg om det kommer) som jag är såhäääääär taggad inför (blir helt pirrig i kroppen så fort jag tänker på det, vilket är typ hela tiden, haha, IHH) och jag fick även ett meddelande om att min dator är lagad så ska hämta den idag klockan tio! ^^ Håller tummarna för att allt finns kvar...
 
Så ja, en riktigt bra onsdag och hoppas att dagen blir lika bra! ikväll ridning igen och jag vet ännu inte om min ridlärare tänker fortsätta sätta mig på Blixten eller om jag får tillbaka min älskling Gypsy. Vi får se! :)
 
Ha en underbar dag! ♥



 
 
Malin Monroe

Den där latten såg inte alls farligt god ut. ;)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Lät som en riktigt bra dag! Älskar Espresso House! :)

Ida

Låter som en superbra dag ^^

Linn Strömberg

Hoppas filerna på datorn finns kvar <33

Josefine

Härligt att din dag har vart så himla bra!!

sv: Tack :)

Enya シ

Låter ju som en toppen dag :)

N A T H A L I E

Ser mysigt ut! :)

Terese

Åh älskar espressohouse!
Kram

Michaila

Skönt att du hade en bra dag! :)

Linda

roligt att dagen var bra:D

VERONICA - fashionblog

Men så underbart!! Så härligt tjejen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress