Halloj!
Redan första novemeber idag, det känns jättelustigt! Detta år har gått så snabbt! Fast det brukar jag nästan alltid säga i början av slutet på varje år, haha... Igår träffades i alla fall några kompisar hos mig för lite mys och utklädnad!
 
Jag vaknade på riktigt upp på morgonen och hade ingen aning om vad jag skulle vara, men kom sen på att jag hade både en svart cape, en röd klänning och en vit krage från min dressyrkavaj, så jag experimenterade fram en vampyrkostym. Med latex, fejkblod, läppstift och en mängd ögonskugga fick jag även till ett hyfsat ansikte och hals. Så roligt att leka med så mycket smink, haha! 
 
Jag tackar även syster för att hon hade haft halloween-kalas kvällen innan och fått massor av dekorationer över så jag pyntade bäst jag ville i vardagsrummet. ^^ Lite kul! Tacos och klasskaka åt vi och gästerna kom som Jackson Wang från Got7, en mycket snygg fransman Jean-Pierre och Jungkook "Kookie" från BTS blandat med något i ansiktet jag tyvärr inte minns. Det blev en himla mysig kväll med mina tjejer! ♥
 
 
Cajsa Lindahl

Ja, verkligen! Vissa dagar mer än andra. :P

Nimo

Fina bilder!

coffeeandcupcake.blogg.se

Härliga bilder :)

Matilda

Vad mysigt det ser ut!

Linn Strömberg

Åh avd härligt! :D

MALIN

Vad fina ni var! Och vad härligt med halloween-kväll tillsammans :) Kram

Josefine

Ser ut som en bra gårdag!

sv: Det var de :)

Skogsraah ☾

Vad roligt! :)

Anita

Fint :)

freja

Snyggt :)

Enya シ

Snygg du blev!

linah

va snygg du var!!:D

VERONICA - fashionblog

Åh fantastiska bilder, vad trevligt det ser ut :) kram!

Natalie Salazar

fina va mysigt :)
allt bra denna måndag?

N A T H A L I E

Kul, härliga bilder! :)

Erica

Nice med tacos och kladdkaka! :)

Jasmine

Vilken snygg utklädnad du hade. Det ser ut som att ni fick en trevlig kväll.

Svar: Tack för kommentaren!

Kram

JoJo

så fina ni var och vad kul med lite halloweenfirande! :D

sv; tack, blir så glad när folk tycker att det är positivt med en kategori för träning och hälsa! :)

Annsoh

Vad fina bilder! :D

Hanna

Hej! Jag har försökt att hitta dina kontaktuppgifter på din blogg utan framgång. Vi är intresserade av ett samarbete med din blogg :) Vi har nämligen ett ambassadörsprogram för bloggare! Du får gärna maila oss på Rabble!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress