29 november 2015

Första advent!

Okategoriserat

Söndag idag, men inte bara det, även första advent! ♥ Nu börjar julkänslan smyga sig på litegrann. ^^
I vanlig ordning när det är första advent var vi på adventsfika hos farmor. Mysigt var det!
 
Annars har inte dagen bjudit på så mycket. Jag dansade och det gick bra. :) Jag ska nog mysa upp mig i sängen sen med någon serie, en bra bok, lite skrivande eller varför inte allt? Låter rätt bra tycker jag. ^^
 
Hoppas att ni har haft en bra första advent! ♥
 
 
LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Låter som en bra dag! Mysigt med fika :)

Emelie Andersson

Kan inte riktigt förstå att det är första advent redan :) tycker det är så mysigt!

sv: Ja den var riktigt rolig och göra då jag älskar julen <3

Jag tänkte mer hur det kom sig att du började rida Blixten :)

Anonym

Så mysigt det ser ut :D

Malin Monroe

va mysigt med traditioner. Önskar själv jag hade det på min första advent. :)

Josefine

Mysigt!

Linn Strömberg

Åh vad mysigt! <3

Cajsa Lindahl

Ja, verkligen! Lush har fantastisk personal! De hjälper en så mycket som man vill ha hjälp, de låter en pröva allt som går att prövas och de är bara sååå snälla! :D

N A T H A L I E

Såå så mysigt med advent! :) kram

Emma Engström

Börjar också få julkänsla nu! Härligt att det gick bra när du dansade :) Kram!

Enya シ

Ser ju super mysigt ut :D

Amanda

åh vad mysigt med fika :D
jag har inte hunnit upp med mina julsaker ännu :/

sv: ja har varit jätte mysigt :)

linah

åh va härligt:D! <3

Josefine

Tiden går så fort!

sv: Tack :)

Terese

Myys!

sv: Ja det var det verkligen! Ja det är inte varje dag man gör det! Åh vad mysigt!
kramis

Netti Starby

Åh vad mysigt :-D Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress