Med endast en månad (!) kvar till julafton kändes detta som ett passande inlägg! ^^
 
Som jag nämnt var mamma och pappa i Stockholm i helgen. Med sig hem hade de en liten tidig julklapp, nämligen ett par trosor från Victoria's Secret! Jag älskar verkligen deras underkläder, parfymer och allting! Så snällt av dem. Tack bästa mamma och pappa. ♥
 
Jag vet att bilderna inte är de bästa, men hoppas de duger!



 
 
Cajsa Lindahl

Ja, men gör det! det kommer att komma en "Lush favorite"-video (troligen till Januari) så att man kan få lite tips på vad man kan beställa om man inte gjort det innan. Eller helt enkelt om man vill få tips på annat som man själv kanske inte köper från Lush fast man brukar handla där. :P

Terese

Åh så fina, älskar VS!

sv: Ja supermysigt ju! :)
Kram

Linn Strömberg

Åhh deras underkläder är så jäkla grymma! VS och Björn Borg <33 Haha!

Jhennifer

Såå snygga ❤️

N A T H A L I E

Åh vilka fina! :)

Amanda

Men åh vad fina! :)

Celine

Så söt!

Isabella

så fina! :)

Emelie Andersson

Åh vilka fina, alltid bra med tidiga julklappar ;)

sv: ja det hoppas jag med och jag ser så i fram emot det :)<3

stella

Vad härligt! Älskar Victoria's Secret, och trosorna ser ju verkligen jättefina ut :)

Sanna | Beauty & Bride

Men ååh vad gulligt av dem :) Och vad söta trosorna var!

teamZigge

Åh vilka fina :)

Amanda

har några body mists från dem :D Sååå goda dofter

sv: ja riktigt kul :D

JoJo

så fina! :) jag har också några trosor från vs <3

sv; ja visst är det? jag älskar citatet! ^^

MADDISENJ.SE

Så fina, älskar verkligen deras trosor!

Josefine

galet snygga trosor!

miningalinn

Fina!:D
Dock har jag aldrig vart ett jättefan av VS!:D

Mathilda- PHOTOGRAPHS

Vad fina!

Jag har en tävling just nu på min blogg där man har chansen att vinna ett mobilskal. Kika gärna in och delta om du känner för det! :)

Cecilia

Grymt snygga. :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress