23 november 2015

Dans!

DeGeers Showgrupp

Måndag igen!
På schemat idag stod ett dramaturgi-prov (läser film-och tv-produktion som IV-val) och showgrupp! Två inställda lektioner och en himla kort idrottslektion ledde till att vi slutade runt 13! Då handlade jag årets första julklapp och sen hade min kod på låset till mitt skåp hakat upp sig, så vaktmästaren fick bryta upp det. Som tur var hade fina Stina ett extralås! :)

Sen dans med mina underbara medlemmar, älskar dem så mycket! Just nu jobbar vi med två danser jag har gjort, en streetdance till Don't Tell 'Em- Jeremih, YG,  och en mer feminine/sexy till Future Sex/Lovesounds- Justin Timberlake! ^^



Linn Strömberg

Åh vad roligt! :D

Enya シ

Låter som en bra dag! :)

teamZigge

Gick provet bra då? :)

Jhennifer

Va häftigt! Måste vara grymt roligt att kunna dansa som ni❤️

Svar: Hej! Jag har fått alla dina jättefina kommentarer, men har tyvärr inte kunnat svara på dem på din blogg då du inte lämnat någon adress. Om det är så att du har en får du gärna lämna den i nästa kommentar så att jag kan kolla in din blogg! :) Kram. <3
Alice None

Denise

Åh vad roligt med dans! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress