Godkväll!
Idag var det dags att gå tillbaka till skolan efter ett härligt lov! Dagen var inte så speciell, men vackert väder gjorde den väldigt bra, och det var så roligt att träffa alla vänner igen. ^^ Efter skolan var det som vanligt showgrupp igen då vi denna gång jobbade på vår attityd med en väldigt kort, men powerful dans, som jag gjort.
 
Nästa vecka ska vi köra samma upplägg igen fast en kort dans med höfter och mjukhet. Så idag jobbade vi attityd och hip-hop-stil och nästa vecka mer höfter och mjukhet alltså. Jag kände att det var bra för gruppen att verkligen köra igenom lite grunder. :) Sen ska vi gå på nästa projket!
 
Ja, det var typ min dag, haha.
Hoppas att ni har haft en jättebra dag! 
Kram. ♥
 
 


Amanda

vad roligt det låter med dans :)

sv: tack :D

Jessy

Låter som en bra dag :)

Christina

Lät som en bra dag :)

MALIN

Skönt med lov, men också skönt med rutiner och skolan! Kämpa på! Bara några veckor kvar tills ni får jullov :) Kram

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

På tal om dans så är jag sjukt imponerad av Matt Staffanina. Så jäkla grym! Har kikat in hans videos i flera dagar nu och kan inte sluta kolla!

Louise

Hej finis!
Jag ville bara berätta att min gamla blogg liizes.com är borttagen och nu har jag skaffat den här nya bloggen hoppas vi ses där! Ha en bra kväll puss och kram Louise

shazi

älskar bilden

Linn Strömberg

Åh vad grymt!

Bellah - livet i USA

Vädret kan verkligen helt avgöra om dagen ska bli bra eller inte, haha^^

Anita

Fin bild :D

Emelie Andersson

Låter som en bra dag även fast det var tillbaka till skolan.

sv: Tack så mycket, det är så himla fint på Gotland! :)
Kramis<3

N A T H A L I E

Lycka till i skolan tjejen! :)

linah

fina ni är:D!

Natalie Salazar

sv: tack jo det är bra förrutom att jag håller på att somna här snart Zzz..

allt bra med dig idag ?

Josefine

Roligt med dans :D

coffeeandcupcake.blogg.se

Hoppas du haft ett skönt lov :)

Josefine

Kul att träffa alla igen!

sv: Tack :)

Sarah

De e alltid kul o träffa alla igen efter ledighet :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress