Åh, den här låten och videon är så underbart härlig! ♥
Enorm skillnad från låten "EOEO" som de släppte för någon månad sen som var uptempo, typ jättehet och väldigt dansvänlig. Den här är så lugn och söt och jag får sådana sommarkänslor. ^^ Som grädde på moset hade jag ingen aning om att videon skulle släppas igår så fick mig en positiv överraskning.
 
Den här kommer gå på repeat i sommar, himla härlig och trallvänlig! ♥
 
 
Cajsa Lindahl

jo då det är helt okej. inget tycks gå som jag vill idag dock.

Elin

Skönt låt!

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

sv; Ja det tycker jag absolut du ska göra!
Jaha vad mysigt! Jag ska fira min bror, umgås med vänner och pojkvän osv :)
kram

Anonym

Åh låten va faktiskt bra ! :)

Klara Andersson

bra låt!

Vanessa andersson

åhh så bra :D

Madelene

Den var skönt ! Även om man inte förstår så mycket.

sv:Ja det är de verkligen :)
Hoppas du får en trevlig dag med släkten ! :)

Sara

Visst är hon :)

Cajsa Lindahl

Tack sötnos. :)
Jo då det hoppas jag på att det kommer att vara. :)

Emelie Andersson

Sv: ja han gjorde sitt bästa och han är så bäst! :)

Skogsraah ☾

sv: Kul att du gillar idén :D Du är så välkommen att dela med dig av någonting om du vill!

Anonym

Sv: ja super skönt :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress