Okej, mina kära läsare, nu vill jag ha er hjälp!
 
Som alltid är jag öppen för förslag och tar mer än gärna emot era åsikter, men nu känner jag att jag vill uppmuntra er lite extra. Vad vill ni se i bloggen? Vad vill ni att jag bloggar om? 
 
Ni kanske vill se mer recept, mer tips och trix eller pyssel? Ni kanske vill ha mer videos, mer videos från showgruppen eller när jag dansar/sjunger/bara pratar? Ni kanske vill ha mer åsiktsinlägg, att jag berättar om något eller har en frågestund?
 
Det är bara att ösa på med förslag så får vi se vad jag gör!
Jag ska poängtera att jag inte kommer sluta blogga om något som jag redan håller på med. Ridning, dans och flespråkig musik är nog det som beskriver mig rätt bra och det är det jag kommer fortsätta med, haha.
 
Ös på med förslag nu vänner, kram!
 
Boel

Gärna lite videos och åsiktsinlägg :D

Sv: Tack!

Flisan

sv: tack så mkt :D
härligt, jora de e bra med mig :)

Netti

Åsikter och blogglistor går alltid hem :-D

Flisan

sv: ja super spännande :D

Emelie Andersson

jag skulle vilja se fler bekännelseinlägg, någon utmaning då och då kanske :) videos ifrån dina ridpass m.m.

sv: tack så jättemycket fina du :D kramis

Sara

Dansvideos på dig och din dansgrupp hade varit roligt :)

Elin

Videor och listor :D

Sara Åkerlund

videos från showgruppen vore kul :D

Sara

Tack ska du ha :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress