Godkväll!
Idag var det en väldigt kort dag i skolan och när vi slutat drog showgruppen ner till stan för att köpa mellanmål och titta på hattar. Vi ska ha hattar i ett nummer och tänkte att det vore snyggt om vi matchade. :) Sen hämtade vi kanelbullarna och läsken i cafét som jag beställt innan vi drog igång i aulan. Vi fick ordning på mikrofoner och ljud, och det börjar verkligen slå mig nu att vi faktiskt ska uppträda. Det känns helt galet att jag har dragit igång en elevförening och satt ihop en hel show.
 
Vi övade danserna på scenen, kollade placeringar, gick igenom medleyet inför fredagens flashmob, fikade, diskuterade kläder o.s.v. Det var kul och det gick bra! Det är mycket att göra och jag är lite perfektionistisk av mig, haha, men det är kul. Jag har även kört fast lite på mitt solonummer jag ska ha. Jag får inte ihop något till min hip-hopkoreografi så funderar på att byta låt eller köra på min lockingdans istället som jag satt ihop. Vi får se lite hur det blir. :) Jag träffade även Camilla som är ansvarig för vår informationskampanj och började sätta upp lappar, hintarna, om fredagens flashmob. Det ska alltså komma upp små ledtrådar varje dag fram till fredag, men ingen kommer att veta vad det är om man inte kommer till trappan vid 12.30. Spännande! ^^
 
Haha, jag har haft så mycket att göra och tänka på idag att jag helt har glömt bort att jag fyller år imorgon! Tiden har gått så otroligt fort! Jag fick världens uppenbarelse under träningen och bara "Just det, jag fyller ju år imorgon." Haha, så kan det bli. ^^ Det ska bli kul, jag vet inte så mycket mer än att vi ska köpa glass på lunchrasten och att Tilda har bokat upp min eftermiddag. Jag har inga förväntningar, jag blir bara glad av ett grattis. ♥
 
 
 
Stina

sv; Härligt o höra att du gillar det!!
Kram på dig!

Linn Strömberg

Men åh vad kul! Tänkt att du har dragit igång hela grejen, riktigt grymt av dig! :D Och grattis i förskott igen ^^

Elin

Vad roligt!

Louise

ser ut som ni hade de roligt :D

Boel

Åh vad roligt! Spark i baken haha ;)
Kommer gå super bra :D

Anonym

Sv: tack det hoppas jag med :)

Sara

Visst är hon :)

Anita

Härliga bilder :D

Vendela

Åh vad roligt det ser ut att vara! :)

Emelie Andersson

Ser jättemysigt ut :)

sv: tack så mycket, visst är han :) <3

Jessy

Det var det verkligen och ja, får se hur det går bara haha!

Piezes

Åh vad spännande!:D Lycka till, kram!

Netti

Men vad roligt :D

Lydia Elstig

roligt:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress