Halloj! 
Gårdagen spenderades en kort tid i skolan då vi gick och köpte chailatte i solen på vår håltimme. Mysigt! Sen träffade jag showgruppen och då fick vi lite extra tid i aulan innan vi begav oss till dansstudion och jobbade där. Det gick bra! Kameran fick faktiskt följa med så filmade både gruppen och mig lite för skojs skull. Jag får väl se om jag vågar lägga ut något... ^^ Tänkte även ta med den imorgon på vår träff.

På kvällen blev det en jättehärlig långpromenad med fina Frida. Härligt sällskap och underbart väder! Idag var det skola igen och så fikade jag på en bänk vid vattnet med Frida efteråt. Nu sitter jag på pappas kontor så ska vi snart åka hemåt. :)

Idag fyller även min fina mormor år, stort grattis till dig, älskar dig, och det slog mig även att det bara är en vecka kvar tills jag blir sjutton! Vart tog tiden vägen?!

Hoppas ni får en fin kväll, kram!

Kom ihåg att ösa på med bloggförslag med! Ni kan kommentera antingen här eller i det relaterade inlägget nedanför. 





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress