7 maj 2015

Saknar Gypsy.

Hästar

Hej!
Jag tog mig som planerat till skolan igår och det gick bra. Showgruppsträffen var dock inget vidare då jag knappt orkade dansa någonting. :( Inte alls roligt, vill bara bli ordentlgit frisk. Istället jobbade vi med placeringarna inför uppträdandet. Idag hade jag prov i historia samt muntligt engelskaprov. Det gick bra!
 
Jag har inte så mycket mer att orda om den här torsdagen. Ingen ridning idag heller då jag inte känner mig helt frisk och vill inte riskera att bli värre. Red inte förra veckan för febern, inte idag och inte nästa vecka då det är teorivecka. Åh, jag saknar min fina Gypsy. ♥
 
Imorgon är det fredag och det ska faktiskt bli himla skönt med helg även om jag bara varit i skolan halva veckan, haha. Jag ska även träffa Camilla från trean och vi ska diskutera angående informationskampanjen till showgruppen! ^^ Hemligt hemligt, hihi...
 

Nu ska jag ta och svara på kommentarer och läsa bloggar, har varit riktigt dålig på det de senaste dagarna. Kram på er!
 


 
Cajsa Lindahl

Thanks sötnos. :)

Julia Wisniewska

Åh så fin bild!

Celine

Krya krya krya!

Vanessa andersson

åhh hoppas dessa veckorna flyger förbi så du kan rida han igen :)

Elin

Så himla söt!

Josefine

Fin häst!

sv: Tack så mycket :)

Sanne-Madeleine Håkansson

tack fina du :D

Stina

Åh vad söt!!
sv; Haha de är ju hur goda som helst ;)

Emelie Andersson

så söt häst, förstår att du saknar den <3

sv: hihi tack, vad roligt att du tycker det. Hoppas den fyller dina förväntningar :D

laralucy^^

Var gärna med på veckans blogg, där jag väljer ut 2 bloggar som kommer visas inför 100+ läsare! Kram
http://laralucy.for.me/2015/maj/veckans-blogg-valjer-ut-2.html#comments

saga

Vad jobbigt att känna sig krasslig, krya på dig! :(<3

Amanda Jona [SPONTAN]

Krya på dig! :)

Vendela

Vilken fin häst! :) Blev assugen på att rida nu :D

Skogsraah ☾

Så fin!

Sanne-Madeleine Håkansson

Hatar att sakna :(

Madelene

Så fin häst ! :)
Krya på dig.

Sv: Eller hur :D

Mikaela

Det är verkligen tråkigt att vara sjuk och inte kunna eller orka vara med på det man vill. :/

Sv: Tack! Visst är det. :)

Sara

Usch då, hoppas du mår bättre snart :) <3

bexollila

ja visst blev dem grymma :D

Sara - Mamma till Nova&Levin

Ha en fin kväll. :D

linah

krya på dig!<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress