Godmorgon på er denna lördag!
Jag hade ställt klockan på 8.00 för att gå upp och träna, men vakande redan vid 7.00 av solens strålar och fågelkvittret. Gick upp strax efter och det blev ett kort pass denna gång. Strax innan klockan 9.00 hade jag redan hunnit med att träna, duscha, fixa kaninerna och dammsuga och damma gillestugan, haha. Verkligen en produktiv morgon!
 
Likadant igår kväll när jag fick världens ryck och bara dammade hela rummet, samt gjorde några små förändringar vid byrå och skrivbord, och städade och dammade hela mitt badrum, haha. Härligt att få saker gjorda! ^^
 
Idag ska det förberedas massor för vid klockan 17.00 kommer släkten och firar mig. Vi ska äta grillat och tårta och ha det trevligt. ♥
 
Hoppas ni får en fin lördag, kram!
MATILDA ROSQVIST

så skönt att gå upp så tidigt och ha hela dagen framför sig! Jag vaknade runt 06.30 eftersom mannen min jobbar men tycker det är skönt trots allt :D

Sara Tuvesson

Härligt när man har sådan energi :)

Emelie Andersson

Sv: ja men visst är dem, vill ju ta en bit från alla av dem ;)

Ebba

Så härligt!

Svar: ja supergott verkligen :)
Kramis

Cajsa Lindahl

Ja, det va riktigt skönt! :)
allt bra med dig idag?

Skogsraah ☾

Så härligt det låter :)

Emma

Det måste nog vara ett av de underbaraste sätten att vakna på! :D

Josefine

Skönt att få saker gjorda!

sv: så kul att den öppnat här :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress