Avklarat två nationella prov idag, muntligt i både matte och spanska, det kändes bra! Ett plus är ju att det var det absolut sista provet någonsin jag kommer att göra i matte då jag inte läser det mer (såvida jag inte lägger till det i trean i så fall, men har inte bestämt) så det känns skönt! 

Vi slutade tidigare så sitter i danssalen tillsammans med Amanda och väntar på de andra. Jag har världens längsta lista med saker som ska göras till uppvisningen nästa vecka så jobbar med att bocka av den. Sen blir det intensiv dans i två timmar! :) 

Snart smäller det, hihi!




Louise

skönt att ha de avklarat :D

Elin

Nice!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Minns när jag var klar med mattekursen, den känslan är obeskrivlig. Var så överlycklig!

Sara

Underbart med massa dans :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Skönt att vara klar med matten! :)

Louise

ja de tycker jag :)

linah

åh va skönt att proven e gjorda:D well done

Emma

Hade också NP i matte muntliga, så skönt att det är klart! :D
Kram

Linn Strömberg

Skönt med sista matteprovet! Är väldigt avis faktiskt :p

Josefine

Skönt att det gick bra på de muntliga!

sv: Ja det hoppas jag med, får reda på om jag blir godkänd imorgon :)

Petra Wikman

Blev också klart med nationella idag! Har dock två prov till nästa vecka... Ugh

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Härligt att nationella kändes bra!
sv; Åh vad glad jag blir!! Tack så himla mycket :)

Jeanette

Härligt att dansa :)

Emelie Andersson

så skönt att det kändes bra med proven ♥

sv: tack så mycket fina du, ja du som själv håller på med dessa djur förstår nog verkligen känslan.

Annelie

skönt att ha proven avklarade!:)

Anita

Duktig du är som kämpar på med nationella, kommer själv ihåg hur jag avskydde den tiden när alla dom proven låg i fokus..... :-/ kram

Mikaela

Skönt att du är klar med några nationella till! Jag valde bort matten så fort jag kunde, vilket innebar att jag slapp matten sista terminen i trean eftersom jag läste natur/natur, haha.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress