Det har varit en otroligt bra och härlig långhelg, tack till alla som gjort den så bra. ♥ Nu är det måndag igen och vi tar nya tag! Förutom ett otroligt långt nationellt matteprov på onsdag, så har jag väldigt mycket härligt att se fram emot denna vecka! ^^
 
Måndag (idag): Väldigt kort skoldag, sen repetition med showgruppen i aulan mellan klockan 14-17. Vi ska träna allt på scenen, besämma kläder o.s.v och käka kanelbullar jag beställt från skolcafét, hihi.
 
Tisdag: Jag fyller 17 år! Jag vet inte riktigt vad som händer då mer än att Tilda har bokat upp mig hela eftermiddagen, haha. 
 
Onsdag: Matteprov hela dagen, både muntligt, utan miniräknare och med miniräknare. Usch, det ser jag inte fram emot. På eftermiddagen är det showgrupp, det ser jag verkligen fram emot! Det ska tränas på danserna och speciellt inför eventet på fredagen. 
 
Torsdag: Äntligen ridning igen på min fina Gypsy efter tre veckors uppehåll! 
 
Fredag: Planerad flashmob med showgruppen! Hintar kommer att komma under veckans alla dagar så alla kommer veta att det händer något på en viss plats vid ett visst klockslag, men ingen vet vad, hihi. 
 
Lördag: Släktkalas för mig!
 
Hoppas ni får en fin måndag och en bra start på veckan! ♥
Skogsraah ☾

Vad härligt med en fullspäckad vecka! :)

Anita

Men ååh så härligt :D

Linn Strömberg

Åh grattis i förskott finaste!!!

Emmish

låter som en bra vecka =)
va kul att fylla år!! :D

Sarah

Najs att du hade en så bra långhelg :)

Sara

Hoppas att matteprovet gick bra :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress