Så, nu kommer bilder på alla fina presenter jag fick av familj, släkt och bästa vän när jag fyllde år! ♥ Jag är otroligt nöjd med alltihop och så tacksam. 
 
Jag radar inte upp allting utan låter bilderna tala för sig själv. Detta, plus pengar och två nya hål i öronen, var det jag fick. :) Stort tack igen för alltihop! ♥
 
 
 
hanna

riktigt fina presenter :D

Sara

Åh så mycket fint :)

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Ser ut som du fick en toppenfödelsedag ;)

MADDISENJ.SE

Vilka fina presenter

Anita

Åååh, älskar klockan :D

louise

Många fina presenter :)

Jessy

Vilka kanon presenter! :D

Emelie Andersson

Så mycket fina saker :)

sv: tack så mycket, vad roligt att du tycker det. Du får också gärna göra den om du vill :)

ebba

så roliga saker!

svar: tack så jättemycket <3

Amanda Jona [SPONTAN]

Vilka fina grejer du fick :)

Cajsa Lindahl

Jo...jag hoppas på att det blir rätt när jag beställer en ny men tänker inte göra det förrän jag har ny telefon. Funderar på att byta till hösten. :P

Klara Andersson

fina presenter

Jeanette

Vad fina saker :)

Karin

Grattis i efterskott!! :D

sandra

nice!

MALIN

Vilka bra presenter du fick!

Josäfin Andersson

åh vad roliga presenter du fått! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress