Halloj från sjukstugan!
Förkylningen idag är väl inte på topp, men ändå lite bättre. Febern går upp och ned, näsan är lite bättre, hostan likaså, men däremot är värken i halsen värre. Ingen skola imorgon med andra ord. :(
 
Det är i alla fall på bättringsvägen och det är väl bra, men höll dock på att svimma förut igen. Började blöda näsblod, reste mig upp alldeles för snabbt, hann till badrummet innan jag nästan tuppade av, men vi fick ordning på det och jag tappade aldrig medvetandet helt. Inte lika dramatiskt som senast. :)
 
Jag har inte gjort så mycket idag, inte så mycket man kan göra i min situation. Druckit te, sett på serier, lyssnat på musik, planerat för showgruppen, kollat dansvideos o.s.v. Bara stillasittande grejer och det börjar märkas i kroppen nu, haha.
 
Hoppas ni har haft en bra söndag! ♥
linda

åh tack jag e faktiskt super nöjd!:D

Nora Bååth

Krya <3

Elin

Skönt att det är bättre, hoppas det är helt bra snart! :)

Stina

Härligt o höra att det är på bättringsvägen!
sv; ja men verkligen, riktigt skoj :)

Cajsa Lindahl

aww, thanks. :) <3

saga

usch det där lät inte kul, krya på dig!

Sara - Tokyo

Skönt att det är liite bättre iaf... Det går åt rätt håll iaf! Hoppas du blir frisk snart! Jag har lyckats gått från frisk, till feber till frisk till feber xD
Sv: Ja det är underbart! Aldrig vågat mig på kinesiska... Svårt nog att minnas de japanska tecknen haha! Men lycka till sen! Det kommer nog bli jättekul! Och hoppas du får komma iväg till Asien!

Emelie Andersson

tur att du känner att du är på bättringsvägen iaf :)

sv: ja tycker att du ska inskaffa dig det :) de har en del snygga ridbrallor nu :)

Josäfin Andersson

åh krya på dig :(

Sanne-Madeleine Håkansson

ja den avr rikitgt mysig :D

Skogsraah ☾

Skönt att det håller på att bli bättre! Krya på dig :)

Cajsa Lindahl

Hehe ja verkligen! :D

Sara

Usch så jobbigt ! Men skönt att det börjar bli lite bättre <3

Hanna Andersson

Krya på dig!!

Emma

Usch så jobbig förkylning! Men skönt att det känns lite bättre :)
Kram

Mikaela

Usch, även om du är på bättringsväg låter det som att du fortfarande är ganska dålig. Hoppas du bli bra snart!

Sv: Haha, eller hur!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress