Hej!
Tanken för bloggen idag var att jag skulle haft en tävling med tanke på att jag varit på konfirmation hela dagen, men riktigt så blev det inte. Videosarna började krångla och jag hade inte tid att fixa det. Därför en rätt så tom blogg idag. Vi får ta tävlingen en annan dag! :) Nu är vi på väg hem så tänkte uppdatera er.

Ceremonin var i kyrkan klockan 12.30 och den var jättevacker och innehöll mycket sång och en väldigt underhållande pjäs. ^^ Jag fick faktiskt lite tårar i ögonen när jag kände igen flera låtar som jag själv sjöng under min konfirmation. Så många minnen. Vädret var strålande och efteråt blev det fotografering. 

Sen åkte vi hem till dem och det serverades jättegod mat och tårta. Presentöppning blev det också. En väldigt trevlig dag och grattis Elin igen till din konfirmation! Vad du växer upp. Kram på dig.







Denise

Vad trevligt med konfirmation! :)

Netti

Vad roligt och tårtorna ser riktigt goda ut :-D

Ella

Fina bilder!

hanna

vilka härliga bilder :D!

N

Shit vad goda tårtor haha!

Sara Åkerlund

vad kul att gå på konfirmation!

linah

snygga bilder:D!!

Celine

Så kul! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress