Godmorgon!
Ingen vanlig dag idag för det är Gymnasieslaget som gäller! Då tävlar alla stadens kommunala gymnasieskolor mot varandra i en stor arena. Är lite osäker på vad det kommer tävlas i, men vet i alla fall dans och spökboll! Vi ska ses vid skolan och "marschera" tillsammans till arenan. Det ska bli kul och se om man träffar några gamla klasskompisar! ^^ Kameran tar jag inte med mig, känns lite klumpigt och riskabelt, men kommer fota mycket med mobilen så bilder kommer absolut komma!
 
Efter skolan ska jag träffa Tilda och öva lite danser som vi gjorde med showgruppen igår och sen ikväll ska jag på familjekväll på systers skola. Det ska bli kul att träffa mina låg- och mellanstadielärare igen! ^^
 
Ha en fin dag, kram! ♥
Lydia Elstig

roligt!

Josefine

Vad roligt, sånt har vi inte här jag bor..

sv: Ja de tycker jag :)

louise

åh va roligt det låter hoppas de går bra ! :)

starsinlife.blogg.se

Hoppas du haft en bra dag!

Mikaela

Vad roligt! Hoppas det gick bra! :D

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

sv; Härligt o höra!
Hoppas du har haft en toppendag :)

Anonym

Sv: jamen verkligen :D

Elin

Mysigt med familjekväll i skolan :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress