Idag hade vi alltså vår flashmob och det gick så bra! Jag är så stolt över mina medlemmar. ♥ Camilla hade fixat så fint med flaggor och ballonger och både musikens volym på medleyet jag mixade blev jättebra. Det var verkligen så mäktigt att höra det fylla upp hela skolan! ^^ Vi fick mycket beröm, applåder och jubel efteråt så det kändes bra!
 
Vi hade en håltimme innan så då övade vi, fotade lite och så. Vi var så nervösa, haha. Tio minuter innan vi skulle köra var det knappt några där, men när klockan slog 12.30 kom det så himla mycket folk. Vår reklamkampanj hade verkligen gjort susen!
 
Jag är riktigt nöjd och stolt, jag kunde inte ha finare medlemmar, och nu taggar vi vårt uppträdande den 2 juni! Det filmades så när jag fått den kommer den förmodligen upp här, men här kommer lite bilder. ^^
 
 
Cajsa Lindahl

Kul att du gillar't. :)

Emma

Vad roligt det verkade vara och kul att det gick bra! :D
Kram

Ebba

Degeer ju! Har gått där ett tag ;)

Svar: tack så mycket :)

Beatrice Johansson

Åh, så roligt:)
sv:Tack, det hade jag.) Kramisar♥

Sara

Visst är hon söt :D

Madelene

Kul att de gick bra ! Härliga bilder :)

sv: Visst är dom :D

sara

Härliga bilder! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress