Hej!
Torsdag idag och sitter just nu och har engelska. Eller ja, medan några gör muntligt nationella får vi andra göra lite vad vi vill och har inte så mycket att göra så tänkte uppdatera er lite. ^^
 
Dagen idag har inte varit särskilt speciell, den har varit lugn. I kväll ska jag äntligen rida igen! Jag har inte ridit på tre veckor p.g.a att jag var sjuk och för att det var teorivecka och jag har saknat Gypsy så mycket! ♥ Ikväll äntligen!
 
Igår var det ju showgruppsträning och det börjar verkligen dra ihop sig, det är bara 12 dagar kvar till vår föreställning! Inte nog med det, imorgon har vi ju även vår flashmob i trappan! Det har satts upp lappar hela veckan och Camilla som är ansvarig för vår reklamkampanj har gjort massor av flaggor som bildar vårt namn som ska hängas upp, och hon har även köpt ballonger! ^^ 
 
Vi övade medleyet i trappan igår efter skolan innan vi gick till dansstudion. Det gick bra, kändes väldigt lustigt dock, haha. Sen övade vi allt nere i studion och det såg så sjukt snyggt ut! Jag är så stolt över dem. ♥ Jag är verkligen så taggad, men nervös, inför imorgon. Det går inte att gå i trappan utan att bli nervös, hihi. ^^ TAGGA. 
 
Allt ska även filmas med, det är en del i reklamkampanjen, och läggas ut på skolans hemsida så jag ska se om jag kan lägga upp den här. ^^ Vi ska alltså köra ett medley på ca en och en halv minut.
 
Ha en fortsatt fin torsdag! ♥
Jessy

Men tack och detsamma fina du!

Emma

Härligt att få rida igen efter så länge! :')

JOHANNAOFSWEDEN !

Vad roligt att sitta upp i sadeln igen! :)

Klara Andersson

men åå vad kul!!

Celine

Åh så kul det låter!

Elin

Vad kul :)

Cajsa Lindahl

Hihi ja! :D

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

sv; Ja det är såå sant!
Några planer för helgen? :)

Madelene

Hoppas de gick bra med ridningen ! :)
Låter kul med kampanjen :D

Anonym

Sv: ja superkul :)
Tråkigt att jag inte kmr att träffa dom igen bara :(

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress