Halloj! 
Idag kände jag mig bättre så gick upp skapligt och bytte sängkläder, städade rummet, duschade och kände mig mycket fräschare. Resten av klassen hade idag bara en lektion på morgonen, så framåt lunch kom Tilda hit och bjöd mig på kinamat. ^^ Första gången jag åt även det och det var väldigt gott! Himla intressant med friterad banan, haha.
 
Hon åkte hem för en liten stund sen och vi har haft det väldigt mysigt som vanligt. Det var verkligen vad jag behövde. Tack min fina vän. ♥
 
Imorgon kan jag förmodligen gå till skolan, men vi får se imorgon bitti. Går jag till skolan ska jag även träffa saknade Vilma och fika. :)
 
Kram!
 
 


Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så underbart!

Josefine

Ååå gott!

sv: Ja det var kul, och grillat var riktigt gott :)

Stina

Men åh vad gott!
Ja den var verkligen jättegod :)

Elin

Vad mysigt! :)

Nora Bååth

Underbart! <3

Piezes

Åh vad gott!:D

Sarah

Va najs o bli bjuden på kinamat :)

Cajsa Lindahl

åh. va gotta!

sv. HIhi tusen tack! ^^

♫♪ sandra

gott :)

Josäfin Andersson

åh blev lagom sugen på kinamat nu!

Anette Starby

Vad mysigt och riktigt mumsigt :-D

Madelene

Så gott !! :D

Sv: Visst är den ! :)

Beatrice Johansson

Så mysigt att hon kom över med mat:)
sv: det är så härligt:) Kramisar♥

Teresia Wåhlen

gott med kinamat!!

Julia Wisniewska

Åh vad gott!

Josefine

sv: Tack :)

Vanessa andersson

åh så snält och såå gott :D

Annelie

åh vad gott! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress