Hej!
Torsdag idag och första dagen på denna långhelg, underbart! Jag vaknade tidigt och gick upp och tränade. Igår jobbade vi en timme extra med showgruppen, det börjar verkligen ta sig med placeringar och sådant nu. ^^ Jag jobbade vidare lite på det imorse och började koreografera en ny hip hop-dans. Jag har rätt mycket eget på gång, den hip hop-dansen och en lite mer locking och "glad" dans. ^^ Började även lära mig en ny coverdans idag som jag gillar skarpt! Ett väldigt bra danspass att starta dagen med. ^^
 
Nu sitter jag i bilen påväg till släkten. Vi ska fira mormor som fyllde år i tisdags genom att äta på restaurang och sen fika. Mysigt! ^^ Ikväll ska jag träffa mina fina tjejer och laga lite mat och så. Ingen ridning idag då det är teorivecka, jag saknar Gypsy så mycket, men det känns ändå som att jag får en väldigt bra torsdag. ^^
 
Ha en underbar torsdag, kram!
 


Linn Strömberg

Låter superkul! Så skönt med långhelg :D

Skogsraah ☾

Låter härligt med dans :D

Vanessa andersson

så mysigt att äta på resturang :)

milina.blogg.se

Åh vad mysigt :)

Emma

Skönt att gå upp tidigt för att träna! :)

Stina

sv; Ja men precis! Såå himla sant :)

Sarah

De e alltid lika najs me långhelg :)

Netti

Det låter ju riktigt härligt :-D

Alice

visst är det skönt med långhelg!

Emma

Kul att träffa släkten! :D

Josefine

Gud vad du dansar, märks verkligen att du gillar det!

sv: Ja det var kul :)

Sara

Åh dans <3 Locking är en av de bästa dansstilarna jag vet, älskar skådespelet i den stilen :) Har lärt ut i locking 3 år nu och blir bara roligare för varje år :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress