Idag avbetade jag ännu en punkt på min oändliga lista med saker som ska göras innan uppträdandet på tisdag, haha. Jag satte upp affischerna! Igår gjorde jag dem och pappa skrev ut dem åt mig.
 
De är inte alls lika snygga som de första jag satte upp i oktober när föreningen på nystartad, haha, men de duger! ^^
 
Ikväll blir det näst sista lektionen på Gypsy, men jag ska med syster till stallet och titta på hennes lektion så då kommer jag mysa lite extra med sötnosen innan jag rider ikväll. Usch, kommer sakna henne så mycket över sommaren. ♥ Känner på mig att det blir många turer till sommarhagen...
 


Jessy

Härligt! :D

Ebba

Vad kul!

Svar: tack så mycket :) ja de känns riktigt skönt! Kram

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

sv; Ja det tycker jag absolut du ska göra! Alltid kul att läsa sådana inlägg :)

Nathalie

Åh vad roligt!

Emma

Skönt att du har det avklarat! :D kram

Anonym

Sv: ja verkligen :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress