Kände att det var dags för våren att flytta in på bloggen!
Har bytt header och lagt in en ny bakgrund. Jag är rätt så nöjd, var så trött på min andra vinterdesign så ville ha något nytt så fixade ihop något. Känner att detta duger så länge ändå, men får se om ändringar görs. ^^ Det lär ju märkas.
 
 
 
hanna

åh så fint det blev !:D

Linn Strömberg

Fin du är! <3

Sv; Men åh vad roligt! :D Ja jag lyssnar jättemycket på kpop ^^ Kika mig om du vill (liinnstromberg). Skulle vara kul att snacka, har inte så mycket kompisar som gillar musiken :p

S A N N A ♥

Blev så fint!

MATILDA

Så fint :) Tyckte väl att det var något annorlunda när jag titta in här :P

Celine

Fint!

Boel

Åh så fint :D

Sv: Super mys ^^

bella

fin du är :)

Nelly

Så bra det blev! :D

kaffehörnan

Hejsan kära du

Hoppas du mår bra ?
Jag har haft en magisk otur dom senaste veckorna. Förkyld i 2 omgångar, men nu känns det nästan tip topp. Nu ska jag ta mig tillbaka i bloggvimlet.

Ha de fint så länge

Sofia

Så härligt :D

J E N N I F E R

fina du!

linah

åh va fin header:D!

Sara

Verkligen en otroligt fin header :) Får riktiga vårkänslor av den :)

Denise

Snyggt! :D

Nicolina

superhärliga bilder verkligen!

Hanna Andersson

snyggt!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress