8 mars 2015

Våren är här!

Foton

Till skillnad från igår har dagen bjudit på riktigt vackert väder och hela 14 grader, helt underbart! ^^ Jag och mamma tog en promenad och jag kunde till och med ha på mig vårjackan. Efter det satte vi oss på altanen och fikade i bara tröja och jeans. Man kände verkligen hur solen värmde! ^^ Så underbart!

Imorgon måndag och skola igen och jag har hört att det ska bli vackert väder hela veckan, hoppas på det! 

Kram.






F E L I C I A

såå underbart ju!!!

Hanna G

Ååh vad fint!! Munkarna ser jättefrestande ut också!!!

Boel

Verkligen varit hela fantastiskt väder idag! :)

Sv: Det blev den :)

Linn Strömberg

Så skönt att våren visar sig. Här runt Stockholm var det som högst 16-17 grader tror jag, tyvärr blåste det kallt :/ Men i solen var det helt underbart!

Hanna Andersson

Så härliga bilder!!

emelie andersson

sv: Åh hej igen :D vad roligt. Det var ett tag sedan nu :)

ja jag blev jätteglad för deras överraskning :)

Nelly

Så härligt med vårväder! :D

Sarah

De e najs att de e så fint väder nu :)

Celine

Åh de där munkarna är ju så goda!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress