Har haft en sådan underbar dag!
Började med en promenad från resecentrum upp till skolan i det vackra vädret. Sen korta lektioner och god lunch och vi stod till och med i solen ett tag på rasten i det underbara vädret. Efter att ha slutat väldigt tidigt gick jag och Tilda ner till resecentrum och åt årets första glass i solen! ^^
 
På kvällen tog jag en promenad och gick bort till stallet där jag stannade ett tag och pratade med Frida och barnen. Mys med hästarna blev det självklart. ^^ Så mysig kväll!
 
Perfekt dag. ♥
 
 
 
 


Isabelle Johansson

Hoppas din dag varit bra med önskar dig en trevlig kväll och om inte den varit bra. Ny dag imorgon och nya tag, bamse kramar ♥

Linn Strömberg

Åhh min favoritglass ju! Och jag kan inte äta den nu för jag ska vara nyttig -.- haha!

Christina

Åh så mysigt med glass i solen :)

emelie andersson

åh jag älskar den glassen :)

sv: tack så mycket, blev jätteglad. Nu ska jag bara våga tävla lite med ;)
ååh tack desamma fina du<3

Klara Andersson

perfekt årets första glass, mm magnum!

N

Härligt! Älska vädret :D

Mikaela

Så gott med glass! :)

Jennisbeauty

Oj så härliga bilder! :)

Flisan

sv: ja skönt att slippa åka buss :P

caroline

Såå härligt! Tycker allt att det ser ut som gamla kära Norrköping!

hanna

åh så härliga bilder :D och vilken sötnos!

Kelly

Gott med glass!

Sofie

Åh vad härligt!

Denise

Men åh vad avis jag blir på dig som har suttit och ätit glass i solen! :D

HJJONSSON

Åh vårkänsla! <3

F E L I C I A

ååh Magnum, så gott!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress